Skolas attīstības prioritātes 2018./2019.m.g.- 2020./2021.m.g.
Pamatjoma |
2018./2019.m.g. |
2019./2020.m.g. |
2020./2021.m.g. |
||
Mācību saturs |
Kompetenču pieejā balstīta mācību satura izzināšana un tā ieviešana.
|
||||
Mācīšana un mācīšanās |
Reāla, izmērāma sasniedzamā rezultāta izvirzīšana mācību stundai un jēgpilnas, saturiskas atgriezeniskās saites sniegšana (saņemšana) mācīšanās procesa uzlabošanai. |
|
Pašvadības prasmju veidošana un attīstīšana skolēniem. |
||
Skolēnu sasniegumi |
|
Skolēnu mācību sasniegumu uzlabošana valsts pārbaudes darbos (par 0,5 vid.) |
|
||
Atbalsts skolēniem |
|
|
Individuālā atbalsta sniegšana skolēniem, kam ir identificēts risks priekšlaicīgai mācību pārtraukšanai (ESF projekta “PuMPurs” īstenošana). |
||
Skolas vide |
Pilnveidot skolēnu sociāli emocionālās prasmes un attīstīt emocionālo inteliģenci, veicinot izpratni par dažādām kultūrām, dažādiem sociālajiem slāņiem (Projektu Erasmus+ īstenošana: “HELTH CREDU”, VISC “Mācīties būt”). |
|
|
||
Resursi |
|
||||
Skolas darba organizācija, vadība un kvalitātes nodrošināšana |
|
• Atbalsts pedagogiem profesionālajā izaugsmē: jēgpilnas atgriezeniskās saites sniegšana pedagogiem un līdzdalība profesionālā mērķa izvirzīšanā (saturiska, jēgpilna atgriezeniskā saite pēc vērotajām mācību stundām, sarunas ar pedagogu mācību gada noslēgumā);
|
|
||